Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, september 14, 2007

Zingen (bis)

Een ander vreemd effect.

Rijden op de autostrade, terwijl een driejarige op de achterbank ernstig aanzet:
(...)Toen ik zo mijn kleine meisje hoorde snikken
Nam ik haar op m´n arm en ging naar huis terug
Ik wil opnieuw beginnen met de moeder van m´n kind(...)

De meeste kinderen worden als kleuter gepakt door een schijnbaar random liedje. Elk verzet is zinloos. Bij ons is het niet anders.

Hier de tekst, de artiest, de cover

(Het origineel zit in de autoCD-speler. Don't ask.)

Bij mij was het onder andere:

waarmee mijn leeftijd alweer verklapt is. En de Zomersproetjes van Rocco Granata, uiteraard.


3 Comments:

At 10:20 a.m., Anonymous Anoniem said...

Mja, jouw muziekkeuze in de wagen verklaart veel natuurlijk...

 
At 11:04 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Ej ola.

Het is omdat ze er zo zot van waren dat we een kleinkunstcollectieachtige CD hebben gezocht waar het op staat. Echt waar! :-)

 
At 4:18 p.m., Anonymous Anoniem said...

kan er muziek in zo' "wagen"

 

Een reactie posten

<< Home