Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, september 24, 2007

Kijk hoe lief!

Ik hou van spinnen. Ik breng ze eten, vang vliegjes aan de vleugels en gooi ze in hun web. Ik kruip soms 's morgens op handen en voeten uit de tuin om hun werk niet te vernielen. Ik laat 's avonds het licht aan in de keuken om de muggen te lokken die in hun webben aan het venter (buiten, nvdr) vliegen. We geven ze namen.

Maar dit gaat mij te ver.
Hoe Lief!
Dood en verderf zijn, vrees ik, de enige oplossing tegen stront en bederf (in de voorraadkast).

Nu ook mét video.
En niet zagen over de rommel op de kasten, die veranda is namelijk ons te verbouwen rommelkot (met vuilzakken én hondenvoer).


4 Comments:

At 10:39 p.m., Blogger Femke said...

Ik zou toch ook even schrikken als er zo eentje in huis zat. Zelfs al ben ik een ongelooflijke dierenvriend.

 
At 4:49 p.m., Anonymous Anoniem said...

Let ook op de cameo van "De Jos" op 30 seconden (1.34 op het tellertje)...

 
At 5:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

WIj hebben dat enkele jaren geleden ook in huis gehad, gif, vallen,... hebben dus niet geholpen. Tot we een kat in huis haalden, dan was het vrij snel gedaan met de ellende.

Het leukste was eigenlijk nog de eerste keer dat we een zagen: ik was tv aan het kijken toen ik plots bovenaan de tv het hoofdje van een nieuwsgierige muis naar boven zag komen...
Eerst lief en schattig, maar als dat ook in de kasten enzo begint te zitten vuil en onhygiënisch.

 
At 5:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Trouwens, deze aanrader gevonden via jouw Youtube filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=4jpGLcFML0U

 

Een reactie posten

<< Home