Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, augustus 31, 2007

Saai; conservatief

Trouwe lezers weten dat ons vorig karretje een Renault Twingo was. Ruimtewonder par excellence, klein en zuinig. En - hoewel dat officieel niet belangrijk is bij auto's - vrolijk.Vorige week zag ik dat je de Nieuwe Twingo kunt bestellen. Groot was mijn ontgoocheling om vast te moeten stellen dat die er weer uit ziet als een gewone auto. Saai. Boring.
Fiat deed zulks al eerder met de schitterende Multipla die geactualiseerd werd als een prachtig insect en in een latere versie op aandringen van de conservatieve kopers omgezet tot... een gewone auto.
Eerder maakte VW van de mooie Kever een afschuwelijke Beetle.
Enkel BMW deed het goed door de Mini Cooper
te actualiseren met respect voor het verleden. Dat de Duitsers het uiteindelijk nog moeten doen, 't is straf.


5 Comments:

At 9:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je vergeet de nieuwe Fiat 500 die wat klanten van de Mini zal stelen.

 
At 3:12 a.m., Anonymous Anoniem said...

En de nieuwe geit! *huivert*

 
At 3:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

diene "multipla" is SPUUGLELIJK (niet de nieuwe versie, maar de 'oude' versie)

 
At 4:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

hiermee moet ik akkoord gaan... Die vorige versie van de fiat multipla is werkelijk één van de lelijkste auto's ooit gemaakt. Dit is natuurlijk maar mijn bescheiden mening. Meningen verschillen, en daar ben ik blij om. Waar zouden we immers zijn moest dit niet zo zijn...

 
At 10:15 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hihi, die niewe 2CV van Citroën, precies een pantoffel op wielen

 

Een reactie posten

<< Home