Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, juli 09, 2007

Moedjy

Als ik dit zie, dan denk ik direct aan ons moeder:
- "Natuurlijk trek ik foto's met een filmpje, want van ullie digitaal gedoe krijg ik toch nooit iets in mijn handen."

Een fotoarchief dat groeit in stapjes van 8Gig, hoe houdt een mens dat beheersbaar?

Wat me er aan herinnert dat deze sympathieke mens en deze fijne kracht de laatste tijd tamelijk vaak kruisverwijzen: zouden ze op iets broeden, samen?

[update: het is trouwens niet zo simpel als het lijkt
]


3 Comments:

At 9:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Doemededju, vond ik maar eens iemand om auto.magazine.be uit de grond te stampen...

Of ze een discreet rubriekje voor vierwielers voorzien?;)

 
At 11:48 a.m., Anonymous Anoniem said...

ik ben wel kandidaat om dat mee uit de grond te stampen :-)

 
At 4:18 p.m., Anonymous Anoniem said...

Awel dan moogt ge mij zeker eens contacteren via http://www.djivy.be/contact/

 

Een reactie posten

<< Home