Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

donderdag, mei 24, 2007

Dirk Van Esbroeck


Opgelet, hier is een bekentenis in aantocht.

Ik hou van folk (met mate) en dat al sinds ik een radio heb. Camperen in Dranouter enzo. Van Mirjam Fuchs over Shawn Colvin tot aan de Dixie Chicks, al is dat geen folk meer. Soit.

Gisteren is Dirk Van Esbroeck overleden, en hoewel ik er veel te weinig van ken, hem in dit millennium niet heb zien optreden, is dat erg jammer.

Wat ik niet wist, is dat ie nog mee de Genste Feesten heeft opgestart. Zouden ze daar bij gentblogt aan denken?


3 Comments:

At 7:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

We gaan 'm missen. Heb jaren en jaren geleden nog een intiem optreden van 'm meegemaakt tijdens een bbq. Ik zal er een foto van posten.

 
At 12:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

Via de VRT Radiospeler kan je in "de Groote boodschap" van gisteren een mini-hommage beluisteren.
Zondagmorgen een gesprek met Dirk Van Esbroeck, Titaantjesgewijs.

Rum was een van de eerste groepen wiens LP ik zelf vaak kon opleggen. Ouders hebben wel degelijk een grote invloed op de vroege cultuurontwikkeling van hun kinderen.

 
At 11:50 a.m., Blogger Sponzen ridder said...

Klopt. Ik ben vroegtijdig geïndoctrineerd met kleinkunst :-)

(en dat valt best mee; beeld je in dat je vroegste herinneringen gevuld zijn met een crazy frog ofzo)

 

Een reactie posten

<< Home