Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zondag, maart 11, 2007

Analytics

Alcyon vraagt zich af of ik op zoek ben naar het Antwoord op de Grote Levensvragen, dan wel een post maak met zoveel keer het woord "sex" in dat mijn bezoekerstellertje overuren moet kloppen.

Gelukkig kan je met Google Analytics de zoektermen bestuderen waarmee de mensen naar je weblog afgeleid worden. Mét aanduiding van de belangrijkste zoektermen. En volgens Google is dat voor de Sponzen Ridder maar één term.
Blote mannen. Ik heb nog veel te leren.

(ik denk dat ik die term één keer gebruikt heb, maar dat er op het Grote Internet veel mensen zijn die zulke termen intikken?)


1 Comments:

At 9:07 p.m., Blogger Unknown said...

103bees.com is een veel betere (en vooral leukere) tool om zoektermen te bestuderen. Perfect naast Google Analytics te gebruiken, maar doet dan ook niets anders dan de zoektermen analyseren.

 

Een reactie posten

<< Home