Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, januari 31, 2007

Vrouwen

U las het al: de wereld wordt langzaam maar zeker overgenomen door de vrouwen.

Het zal nog even duren voor het helemaal zo ver is, maar stapje per stapje gaat het vooruit. Zo kan ik me bv. nog maar 1 universitaire studierichting inbeelden waarin de jongens het overtal hebben. Volgend jaar misschien Hillary in het Witte Huis, het zou wat zijn.

Mijn eigen wereldbeeld is echter nog altijd scheefgetrokken richting testosteron. Een ongemengde lagere school, een jongensinternaat, een carrière bij de Burgies, werken bij de Burgies en nu les geven aan ingenieurs. Het is niet eerlijk!

In dit behaarde levensbad is mijn baas wel een vrouw, een eiland. QED.


2 Comments:

At 5:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

Uiteindelijk was een jongensschool zo slecht nog niet he.
Ik herinner me nog, in mijn laatste jaar bij de Jezuïeten werden er plots vanaf het eerste middelbaar meisjes toegelaten. 3 van de 6 meisjes in onze school waren al direct groter dan mij!

 
At 6:27 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Vrouwen in een Jezuietenschool, wat gaan ze nog allemaal uitvinden :-)

 

Een reactie posten

<< Home