Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, januari 05, 2007

Hoera!


- "Waar heb *jij* gezeten?"
- "Hoezo? Gewoon, thuis."
- "Maar je was helemaal weg?"
- "Ah, op het internet bedoel je?"

Het is een lang verhaal dat zeer kort samen te vatten is in twee stappen: net voor de vakantie had ik een erg onprettige ervaring op het internet. Irrationeel als ik ben, had ik enkele dagen gewoon geen zin meer om de computer op te zetten.

Toen ik wel weer zin had ging dat ongeveer als volgt. Ik heb in de vakantie sowieso alleen 's avonds tijd.
19h00: tijd om de kinderen in bed te beginnen steken
19h45: de pups steken er in, ik leg me even bij in de zetel om naar All Saints te kijken
ergens tussen 00h30 en 02h30: ik word wakker terwijl er op de buis ofwel een belspel bezig is, ofwel vreemde erotische reclame. Tijd om in de jongste een fles te gieten en naar boven te gaan.
We hebben hier allemaal namelijk wat last van slaapachterstand...

Enfin, blij om terug te zijn.


3 Comments:

At 4:35 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Een erg onprettige ervaring op het internet", klinkt echt wel ernstig :s


In elk geval, blij je terug te zien!

 
At 4:44 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Klinkt indedrdaad ernstig als je het zo leest, maar het waren gewoon wat onfijne emails (+ oververmoeidheid :-|).

Zoals altijd gaat zoiets uiteindelijk over niets...

 
At 1:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

"ik word" is zonder "t" vanachter. de reden waarom ik dit meld:
je hebt een fantastische schrijfstijl (echt waar) en het zou zeer jammer zijn mocht de inhoud verloren gaan omwille van storende spellingsfouten

 

Een reactie posten

<< Home