Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, augustus 19, 2006

Winnen

Olifant wassenEr zijn van die mensen die altijd vanalles winnen. Ik ben niet zo. Kaartjes sturen, telefoneren, emailen - een kameraad van mij gaat altijd lopen met de tickets, CD's en boeken. Ik nooit.

Ons zus trekt niet op mij. Vandaag gingen we naar de Zoo in Antwerpen, waar je als kind prompt een stel olifantenoren aangemeten krijgt. Op die van Margot stond een speciaal plakkertje verborgen, zodat het meisje aan de ingang meteen wist te melden dat ze de baby-olifant mee mocht helpen "wassen". Winnen zonder te weten dat je meedoet, de wereld is een mooie plaats om te wonen.

[Update: de mama's en papa's mochten niet mee en konden slechts van héél ver toekijken. Helaas was de broer in diepe tranen, zodat ik enkel van het einde van de wasbeurt een zeer kort filmpje kon maken. Maar alla, je doet geen dingen om foto's/video's te maken, je maakt ze eventueel om de herinnering van de dingen die je doet.
]