Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, augustus 01, 2006

Antwoorden

(c) onbekend
Een leuk aspect aan kinderen is dat je voor een deel je eigen leven opnieuw mag meemaken - maar dan bewust. Vermoedelijk nadeel is dat je nadien ook je eigen fouten mag herbeleven - LDVD enzo.

Zo zit Margot nu blijkbaar in een of andere vraagjesfase. Deze fasen zijn altijd thematisch georganiseerd, tegenwoordig zijn Brussel en Dood vooral hot.

Dat gaat dan van
"Stopt de trein altijd in Brussel? Wat als hij niet stopt?" via
"Maar waar wàs ik dan toen ik er nog niet was ???" langs
"Mama, als papa dood is en jij moet naar Brussel, wie gaat dan bij ons blijven? Ga je dan Irène bellen?"

Die praktische bezorgdheid zal ze wel van mij hebben, vrees ik.


4 Comments:

At 8:14 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nog zo jong en nu al geen vertrouwen meer in de NMBS...

 
At 8:24 a.m., Anonymous Anoniem said...

"Mama, als papa dood is en jij moet naar Brussel, wie gaat dan bij ons blijven?"
Belangrijker is de vraag 'wie gaat er dan onze avonturen bloggen?'

 
At 1:44 p.m., Anonymous Anoniem said...

Straf! Zijn ze dan de pipi en kaka fase voorbij?

 
At 1:59 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

:-) Helaas.

De fase van de pipi en kaka *humor* moet nog komen vrees ik. Ik kan niet wachten op al die hilarische moppen. Over Jantje, zonder twijfel.

@alcyon: ze heeft nog niet door dat het punt is dat hij niet rijdt eerder dan niet stopt!

 

Een reactie posten

<< Home