Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

dinsdag, juli 18, 2006

Tuinsafari

(c) fotoopa
U niet onbekend is de fijne tuinsafari van deze in trekzetel gekluisterde kerel. Naast vele anderen draagt ook de foto-opa mijn bewondering weg, vooral omwille van zijn spectaculaire actiebeelden [het prentje is van hem].

Wilde dieren in je eigen tuin, het maakt deze mens rustig. En kijk eens wie er daarnet even tussen de snoeiafvalresten kwam rondwandelen?

Van attitude gesproken. Egels maken ongelooflijk veel lawaai, lopen niet snel weg en kunnen erg lelijk kijken als je hen lastig valt. Ik wed dat ze je meteen een kopstoot geven als je hun moeder beledigt. Na giraffen absoluut mijn favoriete dieren.

Noot: als u vindt dat onze tuin er wat slordig bij ligt, u heeft gelijk. Het is al drie weken droog én vakantie. Kom gerust eens af om het op te ruimen.

[de filmpjes zijn vooral leuk in oorpronkelijke resolutie, kan ik ze ergens gewoon kwijt? klik hier alreeds voor (filmpje 2) (filmpje 3)]


2 Comments:

At 8:25 a.m., Anonymous Anoniem said...

Egels kunnen ook heel onbeleefd eten, maar wél duidelijk met smaak!

 
At 10:17 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

En lelijk kijken! Ik vraag me af of ze veel zien. Blijkbaar hebben ze ook niet echt veel natuurlijke vijanden (of gewoon veel honger)?

 

Een reactie posten

<< Home