Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, juni 24, 2006

Sex met blote mannen

Kijk, ik ben een generatie of 3 geleden opgevoed. Dus praat ik niet over sex. Quasi nooit. Op een weblog zou dat nog gemakkelijker gaan, omdat woorden daar niet luidop klinken, maar toch.

Af en toe dwingt de realiteit mij desondanks, bijvoorbeeld als je situaties beleeft die enkel in een film thuis horen.

. Zonet aan de kassa van de Nopri stond ik achter een vrouw die twaalf van de beste kocht. Helaas, er stond geen prijs op de verpakking. De kassierster zocht en zocht, ook in het rek, maar geen prijs was te vinden. Dus moest ze noodgedwongen met de microfoon om prijs-info vragen. En nog eens.
Ondertussen keek de rest van de rij haar nieuwsgierig aan (zou ze er beschaamd staan? neen, zelfverzekerd glimlachend; wie is die gelukkige kerel die zijn eigen materiaal niet moet kopen? hij stond er niet bij; al kan het natuurlijk ook dit seizoen zijn? ...)
Ik dacht dat dat soort scènes enkel in puberkomedies voorkomen, maar zoals wij weten is de realiteit altijd een stapje leuker.