Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, mei 24, 2006

Preuts

Abdij van VlierbeekNa een festival vind je wel eens een verloren schoen, een jeansbroek of zelfs een achtergebleven tent. Het is dan leuk om het verhaal te verzinnen achter zulk een voorwerp. Is er iemand zonder broek naar huis gegaan? Te veel gedronken om te merken dat je met een blote voet in de modder staat? Eventjes snel de trouwring uitgedaan?


Bloemetjes, één bijtjeEnkele dagen geleden ging ik wandelen - op weg naar een winkel - en zag een buccolisch tafereeltje op een stukje land dat binnenkort ook wordt volgebouwd. Snel maakte ik een foto en trapte daarbij op dit vergeten voorwerp.
(en ik die dacht dat alleen koppeltjes de vrije natuur opzoeken...)

Ook verbaal ben ik eerder preuts. U mag dus uw eigen verhaal verzinnen, desnoods doormailen.


5 Comments:

At 12:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Allez pekke...

 
At 12:21 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

We mogen de ogen niet langer sluiten, ook dit is Kessel-Lo.

(Ik dacht trouwens dat het een verloren geldbeugeltje was, met kraaltjes versierd; ik moest vervolgens natuurlijk de behulpzame uithangen om het snel even terug te bezorgen aan de eigenaar... redelijk idioot dus. Vandaar dat ik het moest posten...)

 
At 10:47 a.m., Anonymous Anoniem said...

Pietel is natuurlijk weer de eerste die reageert!

 
At 1:22 a.m., Anonymous Anoniem said...

How, das nog geld waard volgens mij! Bestaat daar geen zwarte markt voor?

 
At 10:46 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Er is op Ebay vast wel een hoekje voor. Al zou ik persoonlijk toch wel passen voor tweedehands spul van deze orde.

 

Een reactie posten

<< Home