Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, maart 22, 2006

Side-by-side

Foto's laten dialogeren is geen nieuw idee, maar het is toch wel leuk.
Zo zag ik een tijdje geleden op het Meenselblog deze vergelijking:
[klik]

Nog wat later de immer olijke ikbenpink met deze hormoon-inversie

[na]

[voor]

En toen dacht ik, hey dat heb ik zelf ook nog gedaan! Vorig jaar hebben onze kinderen met de kerst een gitaar gekregen die een absoluut kelere geluid maakt. En die foto deed mij aan iemand denken...

Tijdens de kerstvakantie zat onze buurman (getalenteerd cartoonist) wat te spelen met een stift. Met dit resultaat:

Op het net vind je natuurlijk de photo-mirror pool met jonge goden als

Nog iemand?


1 Comments:

At 12:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik een deugeniet? Goe gij... :D

 

Een reactie posten

<< Home