Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

vrijdag, maart 17, 2006

Reclame

[update: bij deze ben ik erop betrapt dat ik Bruno zijn blog nog geen 353 dagen lees. Yep, ik ben zoooo groen.]

Emmertjes en toch emmeren. In HUMO dook opnieuw de volgende reclame op:

Het is reclame voor de Brusselse hogeschool EHSAL, die hiermee van haar grootste nadeel ("Brussel is geen studentenstad") een voordeel wilt maken ("in een wereldstad wordt je zelfstandig"). Dat die navelstreng voor oudere mensen een tikkeltje yuck is, is meegenomen.

Maar mij stoort het behoorlijk. Ofwel maak je zulke reclame goed, ofwel niet. Het is ook vreemd dat ik nog niemand anders erover heb horen zuchten.

Voor wie het niet ziet, beweeg je muis over het prentje [of klik hier].


4 Comments:

At 8:19 a.m., Anonymous Anoniem said...

toch wel :D

 
At 5:09 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Inderdaad!
Grote geesten denken gelijk. Hm.

Raar dat, als er toch zoveel mensen zich aan ergeren, ze het toch niet corrigeren.

 
At 6:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Mag ik heren "intelectuelen" erop wijzen dat de reclame is: "begin je tweede leven aan de EHSAL-hogeschool", en dat die reclame dus volledig LOGISCH is! :)

Gotja!

 
At 10:55 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Scherp Marsman :-)

En Ehsal ligt natuurlijk in de navel van Brussel. Enzovoort.

Gelukkig is er het EHSAL-lied!
(in mp3 of tekst)

Door Jan De Smet, een échte intellectueel.

 

Een reactie posten

<< Home