Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

woensdag, december 28, 2005

Vrouwen (2) !

Nu de papiersnippers terug op de aarde zijn gedwarreld, krijgen we een scherpere blik op de kadootjesoogst her en der. En wat zien wij? Het speelgoed is weer rijk vertegenwoordigd. Ik bedoel natuurlijk niet: bij de kinderen, maar bij de groten.

Ik kijk rond en zie de ene rondlopen met een nieuw fototoestel, de andere met een nieuwe lens, nog anderen... Zelf ga ik het dit jaar houden bij een kwijlbakje (cfr. supra) en een gechromeerd keukentoestel (ieder zijn zwakheden).

De sleutel tot het ideale geeky giftje blijkt nog steeds: koop het zelf, en laat het je geven.

Voor u in een schamper lachen uitbarst en in termen begint te denken van the difference between men and boys is the size and the price of their toys, even wachten. Want als ik in mijn zelfde omgeving rond kijk, dan zie ik mijn schwester bekennen dat ze die Powerbook gekocht heeft omdat een gewone PC zo saai is, of ik hoor mijn collega toegeven dat een auto voor vrouwen uiteraard méér een verlengstuk is van hun persoonlijkheid dan wel een gebruiksvoorwerp. Ondergoed met geheugenmetaal is uit; als het niet hip is én op batterijen werkt, dan hoeft het niet.


1 Comments:

At 7:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

Reed die collega toevallig vroeger met een groene pijl?
Mijn betere wederhelft is van mening dat cadeautjes vooral nuttig moeten zijn: een nieuwe hoop kleren, een reisboek voor onze trip naar Wenen, een nieuw babybad voor onze dochter (hoewel, dit lijkt eerder wel op een follow-the-mass gadget frenzy?)...

 

Een reactie posten

<< Home