Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

maandag, december 26, 2005

Kerstfeestje

Anekdote: er zijn aan 'mijn' kant zes kleinkinderen die elk een meter en peter hebben rondlopen. We verbazen ons er vaak over hoe het toch kan dat het metekindje van mijn zus (een beetje een speciale) zo hard lijkt op haar meter (ook een beetje een speciale).

Uiterlijk een beetje, maar vooral van karakter.
Bijbehorende meterMetekindje

Daarnaast het feit dat ze beide Apples koele computers vinden.

Bij de andere kinderen is dat ook wel (ja en die zijn ook speciaal), maar niet zo uitgesproken als bij die twee.


2 Comments:

At 7:49 p.m., Anonymous Anoniem said...

Stijlvolle familie. Als 'peter' kan je die apple-manie maar beter ondersteunen en de portefeuille openflappen!

 
At 11:00 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Hoeft het gezegd dat de eigenares van het (érg mooie) stuk speelgoed een btw-nummer heeft? Dat helpt toch wel een beetje in de goede richting :-)

Zo lang ik mijn sponzen harnas nergens kan inbrengen, zal ik er nooit komen!

 

Een reactie posten

<< Home