Sponzen Ridder

dit is steeds meer een blog, dan wel een homepage

zaterdag, november 26, 2005

Aardrijkskunde

[update:er heeft een meisje gewonnen dat er uit ziet alsof ze K3 heeft ingeslikt; de cute-factor wint het dan toch]

Junior songfestival, heerlijke televisie!

Jammer wel dat er zoveel oude kinderen meedoen (15 of 16, dan kan je al Wimbledon winnen). En daardoor ook bijna allemaal in het Engels. Het leukste zijn de echte kinderen natuurlijk [zoals het Deense meisje dat nu zingt! Hobby: 'voor mijn konijn zorgen'. Of zoals dat Spaanse kereltje nu dat eventjes zangles uitdeelt.].

En zoals bij het andere songfestival is het weer een lesje in aardrijkskunde: er bestaan drie keer méér Oosteuropese landen dan ik me herinner.


2 Comments:

At 10:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb niet kunnen kijken en vond het eigenlijk best wel jammer... Hoewel ik er toch wel een dubbel gevoel aan houd, jonge mensen die in hun jonge leven even helemaal gek worden gemaakt...

 
At 10:39 p.m., Blogger Sponzen ridder said...

Je vraagt je inderdaad af hoe lang het duurt eer je weer normaal naar het leven kan kijken.

 

Een reactie posten

<< Home